بورس کابینت آشپزخانه در کرج

فروش کابینت آشپزخانه در کرج با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نگاه معماران البرز با همکاری گروه الیما انجام می شود. اگر شما به دنبال کابینت سازی لوکس در کرج هستید می توانید از خدمات ما در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کابینت از جمله کابینت های ممبران و هایگلاس استفاده کنید.

بورس کابینت کرج

بورس کابینت کرج اینجاست، نگاه معماران البرز با همکاری گروه لیماک یکی از مجهزترین کارگاه های طراحی و اجرای کابینت در کرج با بهترین شرایط فروش و قیمت : طراحی کابینت آشپزخانه خود را به تیم ما بسپارید تا بهترین متریال و هزینه کار طراحی و اجرای کابینت را در کرج برای شما انجام دهیم.

تلفن مشاوره و فروش:: ۰۹۱۲۳۶۱۶۳۴۶ (مهندس اشتریان)

طراحی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه با تیم معماری نما در کرج

طراحی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه با تیم معماری نما در کرج

کابینت مهمترین عنصر آشپزخانه

کابینت یکی از مهمترین ارکان در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می رود. هر خانه ای با توجه به متراژی که دارد دارای اندازه ی مشخصی از فضا برای آشپزخانه است که می بایست با توجه به سلیقه کارفرما و فضای موجود طراحی منحصر به فردی برای پیاده سازی و اجرای کابینت در آن انجام شود.

 

بهترین کابینت آشپزخانه در کرج را از ما بخواهید

بهترین کابینت آشپزخانه در کرج را از ما بخواهید

آشپزخانه مهمترین فضای خانه

آشپزخانه یکی از مهمترین فضاها در خانه به شمار می رود زیرا خانم های خانه دار بیشترین زمان خود را در این مکان صرف می کنند. همچنین آشپزخانه همیشه یکی از مهمترین بخش های یک خانه زیبا با طراحی عالی است. در آشپزخانه غذا درست می شود، غذا خورده می شود، بچه ها به خاطر موارد خوردنی که در آنجا وجود دارد زیاد به این بخش خانه سر می زنند (البته آقایان هم مثل بچه ها می مونند) و در خیلی از مهمانی ها آشپزخانه محیطی است که بیشترین نفر را در خود جای می دهد.

کابینت های لوکس و خاص در کرج را از ما بخواهید

کابینت های لوکس و خاص در کرج را از ما بخواهید

تاثیر طراحی آشپزخانه در زندگی

انتخاب مناسب یک آشپزخانه دل انگیز و زیبا می تواند روی روحیه افراد خانه بسیار تاثیر گذار باشد. حال محیط دل انگیز آشپزخانه با چه معیاری طراحی می شود: کابینت. کابینت ها مهمترین بخش آشپزخانه هستند و در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به دلیل اهمیت بالای آنها باید توجه فوق العاده ای به جنس، رنگ و متریال استفاده شده در کابینت داشت.

ازین رو نگاه معماران البرز با همکاری با گروه الیما بخش ویژه ی طراحی و اجرای کابینت در کرج را راه اندازی کرد تا بتواند خدمات ارزنده ساخت کابینت در کرج و اجرای آن را برای شما شهروندان عزیز استان البرز انجام دهد.

 

 

انواع طرح های کابینت آشپزخانه

در زیر به معرفی انواع طرحهای کابینت می پردازیم:

  1. کابینت آشپزخانه با طراحی خاص
  2. کابینت آشپزخانه با طراحی کلاسیک
  3. کابینت آشپزخانه با طراحی مدرن

کابینت آشپزخانه با طراحی خاص

وقتی آشپزخانه شما منحصر به فرد باشد یعنی هیچ کس در فامیل همچین آشپزخانه ای ندارد و این یعنی همان چیزی که خانم های خانه دار به دنبالش هستند: تک و زیبا به نظر بیایند. آشپزخانه به عنوان قلمرو خانم خانه دار یکی از بخش های مهم دکوراسیون منزل است. اگر این فضا با طراحی خاص و خلاقانه اجرا شود شما می توانید حس خوب رضایت را در چشمان خانم خانه دار ببینید.

طراحی و اجرای کابینت های خاص در شهر کرج با قیمت های عالی

طراحی و اجرای کابینت های خاص در شهر کرج با قیمت های عالی

طراحی خاص کابینت های آشپزخانه و اجرای صحیح آن در کرج تخصص ماست. تیم نگاه معماران البرز با همکاری گروه طراحی و اجرای تخصصی الیما در صنعت چوب و MDF کرج می کوشند بهترین نتایج را در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد کنند.

کابینت آشپزخانه با طراحی کلاسیک

طرح کلاسیک طرحی است که این روزها بسیار از آن می شنوید، کابینت ممبران و طرح چوب یکی از انتخاب های طراحان کلاسیک کار است. در طراحی کابینت های کلاسیک سعی می شود با توجه به طرح کلی خانه رنگ و شمایل کابینت آشپزخانه طراحی و اجرا گردد.

دکوراسیون آشپزخانه اگر کلاسیک باشد حسی لاکچری و با وقار را به منزل شما می بخشد و خیلی از افراد به دنبال این سبک از طراحی برای خانه و آشپزخانه خود هستند.

بورس کابینت کلاسیک در کرج اینجاست

بورس کابینت کلاسیک در کرج اینجاست

اگر در کرج به دنبال طراحی و اجرای کابینت کلاسیک هستید می توانید با مجموعه نگاه معماران البرز مجری تخصصی کابینت های طرح کلاسیک در کرج تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه با طراحی مدرن

چیدمان مدرن یعنی طرحی مینیمال برگرفته شده از جزییات دقیق اما ساده! میس وندروهه معمار معروف می گوید: “خداوند در جزییات است” و این همان چیزی است که مدرن بودن را خلق می کند. در دکوراسیون مدرن همان طور که گفته شد سعی می شود از ترکیب طراحی مینیمال و ساده به ایده آلی برسیم که آرامش و زیبایی را به همراه داشته باشد.

از طراحی تا اجرای انواع کابینت های لاکچری در کرج

از طراحی تا اجرای انواع کابینت های لاکچری در کرج

در طراحی آشپزخانه و دکوراسیون های مدرن در کرج از این سبک بهره گرفته می شود و معمولا با رنگ هایی ملایم و روشن  و با رنگ تضاد بسیار کم کار طراحی کابینت انجام شده و بعد از تایید کارفرما به مرحله اجرا می رود.

تیم نگاه معماران البرز با همکاری گروه الیما با نمونه کارهای فراوان در زمینه ساخت انواع کابینت های آشپزخانه مدرن در خدمت شما هستند.

هر مدل کابینت آشپزخانه یک داستان روایت می کند!

دکوراسیون یعنی هماهنگ سازی عناصر مختلف با هم در یک ساختار واحد به طوری که زیبا و الهام بخش به نظر برسد. وقتی شما بخواهید وسایل و عناصر مختلف و زیبا را خریداری کنید کار بسیار راحتی را دارید اما اگر بخواهید کلیه این عناصر را در کنار هم بصورت یک هارمونی به نام دکوراسیون را تشکیل دهید کار بسیار سختی خواهد شد.

اجرای برترین متریال کابینت در شهر کرج و استان البرز

اجرای برترین متریال کابینت در شهر کرج و استان البرز

وقتی به هر خانه ای می روید مشاهده می کنید که هر صاحب خانه ای با توجه به این توضیح سعی کرده دکوراسیونی الهام بخش را برای افراد خانواده ایجاد کند. در این میان بیشترین چیزی که به چشم می آید دکوراسیون آشپزخانه است و در آن بیشترین چیزی که به چشم می آید کابینت ها هستند. هر مدل کابینت و هر رنگ می تواند داستانی را روایت کند و الهام بخش طرحی خاص باشد. از مدل های کلاسیک گرفته تا مدرن و یا حتی خاص و منحصر به فرد هر یک دارای داستانی هستند که از دید طراح و صاحب خانه گذشته اند.

ما در نگاه معماران البرز با همکاری گروه الیما سعی می کنیم داستانی بی نظیر و عالی برای آشپزخانه شما تعریف کنیم. داستانی بسیار جذاب که هر بیننده ای منتظر شنیدن این داستان باشد.

انواع کابینت از نظر جنس بدنه

در بالا انواع کابینت از نظر طراحی را به شما معرفی کردیم. در زیر انواع کابینت را از نظر جنس بدنه به شما معرفی می کنیم:

  1. کابینت چوب
  2. کابینت روکش چوب
  3. کابینت ممبران
  4. کابینت ملامینه
  5. کابینت های گلاس
  6. کابینت ام دی اف (MDF)

کابینت آشپزخانه چوبی

کابینت های چوبی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین محصولات کابینتی در ایران هستند که در هر شهر کمتر برند و شرکتی می تواند با تجربه بالا و کیفیت عالی کار طراحی و اجرای کابینت چوبی را انجام دهد. اما در کرج نگاه معماران البرز با همکاری گروه الیما یکی از تخصصی ترین گروه های ساخت و اجرای کابینت چوبی را راه اندازی کرده است.

ساخت و اجرای کابینت چوبی در کرج

ساخت و اجرای کابینت چوبی در کرج

این خدمات در حال حاضر فقط شامل شهر کرج و شهر های همجوار از جمله، تهران، شهریار، اندیشه، قزوین، هشتگرد و کردان می شود. شما اگر در این شهرها ساکن هستید و قصد سفارش کابینت چوبی برای آشپزخانه خود را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب

یکی دیگر از کابینت های پر طرفدار و لاکچری کابینت های روکش چوب است. این کابینت ها با دوام و زیبایی منحصر به فرد و البته قیمت مناسب تر به نسبت کابینت های چوبی یکی از انتخاب های طراحان و کارفرمایان محترم است.

طراحی و اجرای کابینت روکش چوب در کرج

طراحی و اجرای کابینت روکش چوب در کرج

ما با همکاری گروه کابینت سازی الیما در کرج کابینت های روکش چوبی زیادی را در سطح شهر و استان اجرا کردیم و نتایج فوق العاده ای گرفتیم. این نوع کابینت ها از نظر طرح و رنگ و قیمت دارا تنوع زیادی هستند و انتخاب را برای شما باز می گذارند. در این مسیر ما همیشه در کنار شما هستیم.

کابینت آشپزخانه ممبران در کرج

کابینت های ممبران یکی دیگر از انواع کابینت ها در دسته بندی لوکس قرار دارند. این کابینت ها با طراحی عالی و بعضا کلاسیک می تواند دکوراسیون هر آشپزخانه ای را منحصر به فرد کند. کابینت های ممبران همان کابینت های MDF هستند که روی آنها حکاکی انجام شده و طرح های کلاسیک و زیبایی روی آنها نقش بسته می شوند.

طراحی و ساخت و نصب کابینت ممبران در شهر کرج

طراحی و ساخت و نصب کابینت ممبران در شهر کرج

از ویژگی های کابینت های ممبران، تنوع رنگ بالا، روکش های مقاوم، و قیمت مناسب تر نسبت به کابینت های چوبی و روکش چوب می تواند اشاره کرد. اگر در کرج هستید و قصد دارید کابینت آشپزخانه خود را ممبران انتخاب کنید حتما با ما تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه ملامینه

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های ملامینه عالی می شوند. از نظر قیمتی کابینت های ملامینه یکی از ارازن ترین کابینت های موجود در بازار هستند با این تفاوت که حس مدرنیته و زیبایی بسیاری به آشپزخانه می دهند.

کابینت های ملامینه از ورق های ملامین با مغز نئوپان ساخته می شوند و با روکشی ملامینه پوشانده می شوند. لایه ملامینه باعث می شود این ورق ها ضد خش و ضد آب شوند.

اگر ساکن کرجید و قصد دارید از کابینت ملامینه برای طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید حتما با ما تماس بگیرید.

ساخت و اجرای کابینت های ملامینه

ساخت و اجرای کابینت های ملامینه

دکوراسیون با کابینت آشپزخانه ملامینه بسیار کم هزینه است و در عین حال آشپزخانه‌ای زیبا و در عین حال مدرنی را برای شما می‌سازد. این کابینت با ورق‌های ملامینه ساخته می‌شود. ملامینه ورقی با مغز نئوپان است که با روکش نازکی به نام ملامینه پوشانده شده است. این لایه ضد آب و ضد خش است.

کابینت های گلاس در کرج

کابینت های گلاس به دلیل استفاده از روکش های براق و خیره کننده معروف هستند. این کابینت ها با جلوه ی زیبایی که به آشپزخانه می دهند از جذابیت بالا و اثربخشی بسیار مناسب نزد کاربران برخوردار است. این کابینت ها از نظر قیمت ارزان تر از مدل های چوبی و روکش چوب و ممبران است و طرفداران خاص خود را دارد.

اگر شما قصد دارید مدل آشپزخانه خود را با کابینت های گلاس طراحی و اجرا کنید حتما با ما تماس بگیرید.

کابینت آشپزخانه ام دی اف MDF

MDF مخفف medium-density fiberboard است و یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه و سریع  و مناسب برای اجرای کابینت آشپزخانه هستند. این نوع کابینت دارای قیمت بسیار مناسبی است و اکثریت مردم این سبک و متریال را برای اجرای کابینت آشپزخانه خود انتخاب می کنند.

در شهر کرج نیز بیشترین انتخاب مشتریان روی کابینت MDF است. این کابینت دارای هزینه مناسب است و البته به خاطر ظاهر چوب گونه خود دارای جذابیت بسیار بالایی نزد مشتریان است.

پتانسیل بالای کرج در کار دکوراسیون آشپزخانه و کابینت

کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران با جمعیتی بالق بر 2 میلیون نفر است که هر ساله به تعداد ساکنان این شهر بزرگ اضافه می شود. در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه و کابینت آشپزخانه شهر کرج دارای پتانسیل های فراوانی است، با توجه به این پتانسیل ها گروه معماری نگاه معماران البرز با همکاری گروه الیما خدمات ویژه طراحی و اجرای کابینت در کرج را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

قیمت کابینت در کرج

قیمت های کابینت با توجه به نوسانات بازار تغییر می کند اما تقریبا هزینه هر متر مربع کابینت در شهر کرج در سال 98 به شرح زیر مصاحبه می شود. توجه نمایید هزینه طراحی به صورت جداگانه محاسبه می شود.

نوع کابینت حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان) توضیحات
کابینت ملامینه تماس بگیرید تماس بگیرید قیمت هر متر مربع کابینت ملامینه
کابینت فلزی 650,000 تماس بگیرید  قیمت هر متر مربع کابینت فلزی
کابینت فلزی استیل تماس بگیرید تماس بگیرید قیمت کابینت تمام استیل مختص رستورانها و…
کابینت ام دی اف MDF ایرانی تماس بگیرید تماس بگیرید کابینت ام دی اف با ورق های ام دی اف ایرانی
کابینت ام دی اف MDF خارجی تماس بگیرید تماس بگیرید کابینت ام دی اف با ورق های خارجی و ورقه ترک
کابینت هایگلاس ایرانی تماس بگیرید تماس بگیرید کابینت هایگلاس با ورق های ایرانی
کابینت هایگلاس خارجی تماس بگیرید تماس بگیرید کابینت هایگلاس با ورق های خارجی و عمدتاً ترک
کابینت ممبران یا وکیوم تماس بگیرید تماس بگیرید بستگی به طرح و نقش دارد
کابینت پی وی سی PVC تماس بگیرید تماس بگیرید کابینتی با بدنه و درب های پی وی سی
کابینت روکش چوب تماس بگیرید تماس بگیرید بستگی به نوع چوب روکش و طرح و نقش دارد
کابینت چوبی تماس بگیرید تماس بگیرید بستگی به نوع چوب انتخابی و طرح و نقش دارد

توجه داشته باشید که قیمت های بالا قیمت های تقریبی کابینت برای اجرا هستند و برای برآورد هزینه دقیق ساخت و اجرای کابینت در کرج باید ابتدا محل شما توسط کارشناسان بازدید شود و با توجه به سبک طراحی و نوع کابینت درخواستی برآورد قیمت و زمان داده شود.

برای بورس کابینت در کرج همراه باشید: ۰۹۱۲۳۶۱۶۳۴۶ (مهندس اشتریان)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 13 =