طراحی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه با تیم معماری نما در کرج

اگر از دکوراسیون آشپزخانه خود راضی نیستید می توانید با استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون داخلی اشپزخانه در کرج توسط شرکت نگاه معماران البرز آشپزخانه خانه ی خود را به یکباره دگرگون سازید و بهترین کیفیت و طراحی ممکن را برای آشپزخانه خود بهمراه بیاورید. یکی از مهمترین ارکان منزل آشپزخانه است. اگر این بخش به خوبی طراحی شود خانم خانه دار لحظات بهتری را در آن خواهد گذارند و روی روحیه خانواده تاثیرات زیادی دارد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود را به ما بسپارید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود را به ما بسپارید

آشپزخانه قلب هر خانه ای است

آشپزخانه قلب تپنده ی هر خانه است. آشپزخانه فضایی است که در آن خانم های خانه دار بیشترین زمان ممکن را در آن صرف می کند. از نظر معماری نیز طرح و شکل آشپزخانه بر روی ساختار و ارزش خانه بسیار تاثیر گذار است.

بخش های مهم در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه

در بررسی های صورت گرفته آشپزخانه های که فضای بازتر و بهتری داشتند باعث شدند روی روحیه خانم خانه تاثیر خوبی گذاشته و خانم هایی که چنین آشپزخانه ای دارند آرام تر، خوشحال تر، مرتب تر هستند. پس داشتن یک آشپزخانه با چیدمان مناسب، کابینت های شیک و قابل استفاده بسیار مهم است.

بخش های مهم در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه

  • کابینت آشپزخانه
  • سینک ظرفشویی
  • وسایل آشپزخانه
  • شیرآلات
  • کاشی و سرامیک یا پوشش آشپزخانه
  • نور
  • مکان قرارگیری

کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه مهمترین بخش هستند، معمولا یک آشپزخانه در نگاه اول با کابینت هایش مورد نظر و بررسی قرار می گیرد. اگر شما هم به دنبال جذابیت بیشتر برای آشپزخانه خود هستید باید ابتدا بروید به سراغ کابینت ها و آنها را بررسی، تعویض یا بازسازی کنید.

طراحی کابینت در دیزاین آشپزخانه بسیار تاثیر گذار استطراحی کابینت در دیزاین آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است

طراحی کابینت در دیزاین آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است

انواع کابینت های آشپزخانه موجود در بازار

  1. کابینت ام دی اف
  2. کابینت های گلاس
  3. کابینت چوب یا روکش چوب
  4. کابینت ممبران
  5. کابینت ملامینه

بسته به بودجه و طرح دیزاینر یکی از موارد بالا برای اجرای کابینت منزل شما استفاده خواهد شد.

سینک ظرفشویی

یکی دیگر از مواردی که شما خانم های خانه دار در آشپزخانه با آن کار دارند سینک ظرفشویی است. استفاده از نوع دو لگنه بسیار در ایران مرسوم است. البته بسته به طراح و بودجه کارفرما نوع سینک می تواند متفاوت باشد.

انتخاب صحیحی سینک ظرفشویی در دیزاین آشپزخانه تاثیر گذار هست

انتخاب صحیحی سینک ظرفشویی در دیزاین آشپزخانه تاثیر گذار هست

دستگاه های جدیدی که در خانه های هوشمند در زیر سینک نصب می کنند زباله خرد کن آشپزخانه است. این دستگاه زیر سینک ظرفشویی نصب می شود و شما می توانید زباله های تر خانگی را در آن ریخته و پودر کرده و وارد فاضلاب کنید. با اینکار دیگر از بوی بد زباله های تر، باکتری و کثیفی خبری نیست.

وسایل آشپزخانه

وسایلی که در آشپزخانه استفاده می شوند روی دیزاین آن بسیار تاثیر گذارند. در طرح های تیره از وسایل الکتریکی به رنگ سیلور بهره می برند و در طراحی های روشن که اغلب از رنگ سفید استفاده می کنند از وسایل برقی سفید برای آشپزخانه باید استفاده شود.

ابزار آشپزخانه

ابزار و وسایل آشپزخانه

همچنین استفاده از دکوراتیوهایی مانند لوستر، آویز، گلدان و … بر روی دیزاین آشپزخانه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شیرآلات

شیرآلات یک خانه نمادی از قدرت و صلابت و کیفیت یک خانه است. استفاده از شیرآلات مرغوب می تواند خانه شما را از نظر ارزشی دگرگون کند. شاید این مورد در اول زیاد به چشم نیاید اما کسانی که دست به تغییر شیرآلات آشپزخانه و منزل خود زدند متوجه این تغییر بزرگ شده اند.

شیرآلات در طراحی آشپزخانه تاثیر گذار هستند

شیرآلات در طراحی آشپزخانه تاثیر گذار هستند

کاشی و سرامیک و پوشش آشپزخانه

اینکه از چه متریالی برای پوشش آشپزخانه استفاده می کنیم بسیار روی دیزاین آن تاثیر دارد. استفاده از متریال های نوین و مرغوب می تواند آشپزخانه ای متفاوت برای شما به ارمغان آورد. تیم معماری نما با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهترین رویکرد و اجرا را برای آشپزخانه منزلتان به ارمغان خواهد آورد.

نور آشپزخانه و مکان قرارگیری

نورپردازی در آشپزخانه، استفاده از نورهای مخفی و تزئینی، استفاده ازلوستر مناسب و همچنین استفاده از نور طبیعی (پنجره ها) بر روی دیزاین آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است.

نور پردازی آشپزخانه بمنظور ایجاد دکوراسیونی بهتر برای آشپزخانه ضروری است

نور پردازی آشپزخانه بمنظور ایجاد دکوراسیونی بهتر برای آشپزخانه ضروری است

البته اینکه آشپزخانه شما در کجای خانه قرار دارد و آن قسمت چه ویژگی هایی را در اختیار طراح قرار می دهد می تواند در نتیجه و اجرای کار طراحی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذار باشد.

داستان طراحی هر آشپزخانه متفاوت است

دکوراسیون یعنی هماهنگ سازی اجزا و متریال به منظور ایجاد یک فضای متفاوت و ایده آل. در طراحی آشپزخانه استفاده تجمیعی از موارد بالا کار بسیار دشواری است. اینکه شما تک تک محصولاتی را برای آشپزخانه تهیه کنید آسان است اما اینکه تمامی این موارد به هم مرتبط باشد تا فضایی یک دست را برای شما ایجاد کند کمی کار را سخت می کند.

دکوراسیون آشپزخانه خود را با خدمات طراحی گروه معماران البرز متفاوت کنید

دکوراسیون آشپزخانه خود را با خدمات طراحی گروه معماران البرز متفاوت کنید

در این مسیر ما با تیم با تجربه معماری خود در کنار شما هستیم تا بهترین نتیجه را در زمینه طراحی دکوراسیون آشپزخانه باهم بدست آوریم.

انتخاب درست کابینت ها و متریال های مورد استفاده در طراحی و دیزاین آشپزخانه از مهمترین مواردی است که یک طراح و آرشیتکت باید بدان آگاه باشد. همچنین تامل و استفاده  از فضای در دسترس برای طراح و نکاتی که در ساختمان و محل قرارگیری آشپزخانه است بسیار بر روی نتیجه کار تاثیر گذار است.

طراحی هر آشپزخانه با توجه به شرایط قرارگیری آشپزخانه، محله، ساختمان، معماری شهری، نور موجود، هزینه کارفرما و سلیقه وی متفاوت است. در تمامی این مسیر کارشناسان و مشاوران ما در کنار شما هستند تا با توجه به تمامی این موارد بتوانیم بهترین نتیجه را برای آشپزخانه شما رقم بزنیم.

برای انجام طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود با ما تماس بگیرید

طراحی آشپزخانه کوچک و بزرگ، دکوراسیون ایده آل برای آشپزخانه شما، چیدمان عالی، متریال درجه یک، استفاده از دکوراتیو آشپزخانه همسان، با تیم معماری نما در کرج. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =